Případové studie

Digitální právníci / pokud chcete uspět, neobejdete se bez AI

Advokátní služby
3ADVOKÁTI prosazují nejen zájmy svých klientů, ale i srozumitelnou a lidskou podobu práva samotného. Při řešení případů hledají funkční a efektivní scénáře. A stejně řídí i vlastní firmu. Jednoduše, srozumitelně a maximálně účelně.
7
 zaměstnanci
50
+
projekty
9
Lidé v byznysu jsou zvyklí komunikovat elektronicky, vlastními systémy. Automaticky se očekává, že i advokát jim bude k dispozici digitálně, kdykoliv a odkudkoliv.

Před implementací

3ADVOKÁTI prosazují nejen zájmy svých klientů, ale i srozumitelnou a lidskou podobu práva samotného. Při řešení případů hledají funkční a efektivní scénáře. A stejně řídí i vlastní firmu. Jednoduše, srozumitelně a maximálně účelně.

Zakladatelé advokátní kanceláře naplno využívají své konkurenční výhody. Věk, flexibilitu i znalost digitálních technologií.

Pro práci si vytvořili trvale dostupné, pohodlné a bezpečné zázemí ve virtuálním prostoru a umožnili klientům komunikovat elektronicky všude tam, kde to jen trochu jde. Zrychlení a zefektivnění komunikace neslo ale zvýšené nároky na organizaci postupů. Zejména u složitějších kauz se občas někde něco zbytečně „zaseklo“.

S APUtime

ApuTime poskytnul přesně to, co hledali – jednoduchou a logickou optimalizaci individuální agendy.

Asistent nyní řídí průběh všech právních případů. Dílčí úkoly zaměstnancům zadává na základě priorit celé firmy, takže si již nikdo nemusí vybírat, na čem začít pracovat dřív a na čem později. Ze sdíleného „to-do listu“ (seznamu úkolů) je zřejmé, čemu se kdo právě věnuje a co je zapotřebí neprodleně řešit.

Zaškolení nových členů týmu je výrazně rychlejší a nevyžaduje nasazení nadřízených

Maximální účinnost
Chytrá distribuce práce
Brilantní systémová spolupráce

Digitální právníci / pokud chcete uspět, neobejdete se bez AI

Fáze

  • Pro zadání projektu mohou advokáti využít šablony projektů z předchozích případů, nebo si pomocí vizuálního nástroje rychle navrhnout jiný postup. Stanovuje se požadované datum dokončení, popřípadě odložený start projektu, a tým, který na projektu má pracovat. U všech fází práce je možné pohodlně doplnit poznámky a přiložit dokumenty, takže není třeba nic nosit v hlavě.
  • Během pár vteřin je připraven harmonogram prací a asistent distribuuje úkoly podle jejich priorit a volné kapacity potřebných zaměstnanců. Na případné konflikty – přetíženost zaměstnanců, kolize prioritních činností nebo nereálnost požadovaného termínu dokončení – upozorní zadavatele projektu a ten může okamžitě reagovat.
  • Zaměstnancům se pro konkrétní pracovní dny objevují úkoly, které je třeba splnit. Po jejich dokončení se ihned aktivují navazující úkoly. Případné komplikace se projevují okamžitě a mohou být okamžitě vyřešeny.
  • Administrativní
  • Paralelně probíhá evidence dokumentů v systému SingleCase. Integrace umožňuje kontinuální a pohodlnou práci v obou nástrojích.

Závěr

  • Využití perfektně zabezpečených cloudových technologií spolu s ApuTime a Singlecase dává advokátům i jejich klientům nezávislost na místě. Spojit se a řešit potřebné úkony mohou odkudkoliv, a kdykoliv je to třeba. Všechny potřebné podklady a dokumenty jsou trvale k dispozici.
  • Administrativa (úkolování a vykazování hotové práce) zabere zlomek času i energie.
  • Rovnoměrné rozdělování práce zabraňuje přetížení zaměstnanců, které v důsledku způsobuje zvýšenou chybovost.
  • Přesná organizace úkolů (rozdělování, posloupnost a návaznosti) eliminuje zbytečné prostoje.
  • Úkoly jsou rozdělovány přehledně a s prioritizací za celou firmu – odpadají situace, ve kterých rozhodovací paralýza brzdí více aktivit najednou nebo jsou priority chybně vyhodnoceny. 
  • Odpadají zbytečné porady nad stavem projektů a rozdělováním další práce.
  • Předání práce kolegům před dovolenou nebo v případě nemoci je otázkou minut.

Integrace

  • Single Case
  • Kalendář Google / Outlook
  • Disk Google / OneDrive / Dropbox