Před 12 lety Danielovi po úrazu při sportu pojišťovna vyplatila jen polovinu pojistného plnění. Nedal se a druhou polovinu nakonec získal. Když o úspěšné akci vyprávěl kolegům a známým, zjistil, že poradit a pomoci v podobných situacích potřebuje každý druhý. A odtud už byl jen krůček k založení vlastní firmy.
Úspěch na sebe nenechal dlouho čekat. Spokojení klienti přiváděli další a další. Jak obchodních případů přibývalo, rostly nároky na organizaci práce a materiálů. Papírové poznámky nebyly nikdy k dispozici přesně tam, kde je Daniel potřeboval.
Digitalizace byla neodvratným krokem. Nasazení ApuTime spolu s CRM nástrojem Raynet se ukázalo jako ideální řešení pro tento typ podnikání. Evidence obchodních případů, detailní plánování, pohodlné sledování všech aktivit a dostupnost všech materiálů online – včetně mobilního telefonu – způsobila ve firmě doslova revoluci.
Výsledkem je markantní zvýšení efektivity práce, eliminace chyb a výrazně větší komfort pro zákazníky.